W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Gmina Grudziądz Wyjątkowa z natury

sobota, 21 grudnia 2024

Imieniny: Honoraty, Seweryny, Tomasza

Platforma zakupowa

Szanowni Państwo,             

W trosce o efektywne wydawanie środków publicznych, Urząd Gminy w Grudziądzu postanowił wdrożyć Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z wykonawcami w trakcie procesu zakupowego.

Oznacza to, że cały proces ofertowania i oceny ofert prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Począwszy od 20 października 2017 r. zamawiający będą wysyłać do Państwa zaproszenia do pierwszych zapytań ofertowych.

Jak to wygląda w praktyce:

  • Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od naszego zamawiającego link, który „przeniesie” Państwa do naszego zapytania ofertowego.
  • Tam opisane będą nasze potrzeby (materiał, ilość, czas dostawy) oraz ewentualnie dodatkowe informacje
  • Państwo podajecie przy danej pozycji zakupowej propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty
  • Całość zwrotnie przesyłacie Państwo do nas klikając przycisk „Złóż ofertę” na Platformie

Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze postępowania prowadzone trybem nieograniczonym na stronie https://platformazakupowa.pl/grudziadz

Procedura ofertowania może być przeprowadzona bez wcześniejszej rejestracji w bazie Platformy lub poprzez indywidualną rejestrację. W zapytaniach ofertowych oferty można składać poprzez udzielenie odpowiedzi na maila dołączając wypełniony plik Excel (nie ma konieczności składania ofert bezpośrednio w platformie).

Ze swojej strony zachęcamy Państwa do rejestracji na Platformie, gdyż macie Państwo możliwość poszerzenia swojej bazy potencjalnych nabywców (dotarcie ze swoją ofertą do innych użytkowników Platformy Zakupowej). Dodatkowa przewaga to podanie całej swojej gamy materiałów i /lub usług oferowanych przez Państwa firmę poprzez własne przypisanie do określonych grup materiałowych i/lub usługowych. Wytyczne odnośnie rejestracji Państwa firmy na platformie znajdują się na stronie https://platformazakupowa.pl/grudziadz, w zakładce „zostań dostawcą”.

Jedyną rzecz, jaką potrzeba z Państwa strony to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek: Internet Explorer (od wersji 10.0), Mozilla Firefox, Google Chrome.

W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą zapytania ofertowego proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta (firma Open Nexus, która obsługuje naszą platformę) tel. 61 679 19 00 (pn-pt od 8:00 do 17:00) gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.

Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami, przyniesie wymierne korzyści obu stronom procesu.


Platforma zakupowa

Instrukcje korzystania z platformy                                                            

Data dodania 24.10.2017