W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Gmina Grudziądz Wyjątkowa z natury

środa, 01 lutego 2023

Imieniny: Brygidy, Dobrogniewa, Ignacego

Mobilny Urzędnik w Gminie Grudziądz – załatw sprawy urzędowe bez wychodzenia z domu

W dniu 31 marca 2022 roku Zarządzeniem Wójta Gminy Grudziądz został wprowadzony Regulamin Usługi „Mobilnego Urzędnika”

Usługa „Mobilny Urzędnik” polega na likwidacji barier w komunikowaniu się dla osób, które z powodu niepełnosprawności ruchowej lub starszego wieku mają ograniczenia w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w siedzibie Urzędu Gminy Grudziądz poprzez wsparcie i pomoc pracowników Urzędu Gminy przy załatwianiu wymienionych w niniejszym regulaminie spraw urzędowych.

Zgłoszenie chęci skorzystania z Usługi można dokonać:

a) telefonicznie pod nr tel. 56 45 11 111 wyłącznie w godzinach pracy Urzędu;

b) mailowo na adres: ug@grudziadz.ug.gov.pl;

c) poprzez platformę EPUAP na adres skrytki: j6026xurfs;

d) poprzez osobisty kontakt z Biurem Obsługi Interesanta opiekuna osoby, chcącej skorzystać z Usługi, jej sąsiada lub sołtysa.

W zgłoszeniu należy krótko wyjaśnić, czego sprawa dotyczy, a także imię i nazwisko, adres oraz numer telefonu Klienta.

Treść zarządzenia Nr 30/2022 (skan)

Treść zarządzenia Nr 30/2022 (pdf)

Data dodania 05.04.2022