Mobilny Urzędnik w Gminie Grudziądz – załatw sprawy urzędowe bez wychodzenia z domu
W dniu 31 marca 2022 roku Zarządzeniem Wójta Gminy Grudziądz został wprowadzony Regulamin Usługi „Mobilnego Urzędnika”
Usługa „Mobilny Urzędnik” polega na likwidacji barier w komunikowaniu się dla osób, które z powodu niepełnosprawności ruchowej lub starszego wieku mają ograniczenia w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w siedzibie Urzędu Gminy Grudziądz poprzez wsparcie i pomoc pracowników Urzędu Gminy przy załatwianiu wymienionych w niniejszym regulaminie spraw urzędowych.
Zgłoszenie chęci skorzystania z Usługi można dokonać:
a) telefonicznie pod nr tel. 56 45 11 111 wyłącznie w godzinach pracy Urzędu;
b) mailowo na adres: ug@grudziadz.ug.gov.pl;
c) poprzez platformę EPUAP na adres skrytki: j6026xurfs;
d) poprzez osobisty kontakt z Biurem Obsługi Interesanta opiekuna osoby, chcącej skorzystać z Usługi, jej sąsiada lub sołtysa.
W zgłoszeniu należy krótko wyjaśnić, czego sprawa dotyczy, a także imię i nazwisko, adres oraz numer telefonu Klienta.
Data dodania 05.04.2022