Nabór wniosków o udzielenie dotacji celowej na demontaż, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Grudziądz
Zgodnie z Uchwałą Nr X/105/2019 Rady Gminy Grudziądz z dnia 29 maja 2019 r. w sprawie zasad udzielania dotacji celowej na dofinansowanie inwestycji z zakresu ochrony środowiska związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, Wójt Gminy Grudziądz ogłasza
od 12 stycznia 2021 r. do 26 lutego 2021 r.
nabór wniosków o udzielenie dotacji celowej na demontaż, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Grudziądz.
Formularze wniosków dostępne są na stronie internetowej Gminy oraz w siedzibie Urzędu Gminy w pokoju 202 na II piętrze.
Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy w Grudziądzu przy ul. Wybickiego 38 w Grudziądzu w pokoju 202 oraz pod numerem telefonu (56) 45-11-146 lub (56) 45-11-101.
UWAGA!!!
Warunkiem udzielenia dotacji celowej jest zakwalifikowanie tej inwestycji do dofinansowania w formie dotacji w konkursie ogłoszonym przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu – zgodnie z §2 ust. 2 uchwały Nr X/105/2019 Rady Gminy Grudziądz z dnia 29 maja 2019 r. w sprawie zasad udzielania dotacji celowej na dofinansowanie inwestycji z zakresu ochrony środowiska związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest.
z up. WÓJTA
/-/ Magdalena Możdżyńska
Kierownik Referatu Ochrony Środowiska
i Rolnictwa
WNIOSEK O UDZIELENIE DOTACJI CELOWEJ NA USUNIĘCIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST
Data dodania 12.01.2021