Informacja w sprawie funkcjonowania Urzędu Gminy Grudziądz
W związku z licznymi pytaniami mieszkańców Gminy Grudziądz o aktualne funkcjonowanie Urzędu Gminy Grudziądz przypominamy o zmianie sposobu obsługi interesantów.
Informujemy, że wszystkie sprawy prowadzone są na bieżąco. Został zmieniony sposób przyjmowania korespondencji papierowej od interesantów, którą należy umieszczać w urnie wystawionej na zewnątrz - dokumenty te poddawane są 24-godzinnej kwarantannie.
Bezpośrednia obsługa interesantów odbywa się w wyznaczonym do tego miejscu. Pracownicy urzędu dokonują obsługi interesantów z zachowaniem niezbędnych środków ostrożności tj. maseczka, przyłbica, rękawiczki.
Podjęte środki mają na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się COVID-19. Apelujemy o przestrzeganie ograniczeń wprowadzonych na terenie naszego kraju. Aktualne ograniczenia znajdują się na stronie internetowej urzędu w zakładce „KORONAWIRUS”.
Tak jak do tej pory, wszelkie pytania i wnioski można kierować na pocztę email urzędu ug@grudziadz.ug.gov.pl lub kontaktować się telefonicznie pod numerem telefonu 56 45 111 11.
Data dodania 05.05.2020