W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Gmina Grudziądz Wyjątkowa z natury

środa, 24 kwietnia 2024

Imieniny: Bony, Horacji, Jerzego

POKL 5.2.1 Zadanie 5

W ramach tego zadania zlecono usługę na opracowanie i wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów w 5 jst. Współpracę podjęto z firmą EMBEDOS Sp. z o. o. z Warszawy, która w ramach umowy dostarczy, zainstaluje i przeszkoli pracowników 5 JST w zakresie wdrożenia systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów. Proces wdrażania systemów w poszczególnych JST zakończy się 31.08.2011 r.

Ponadto w ramach zadania dla każdej z Gmin i Starostwa Powiatowego zakupiono sprzęt IT postaci:

-        komputer stacjonarny z monitorem,

-        oprogramowanie Office do w/w komputerów,

-        skaner z automatycznym podajnikiem i funkcją dupleksową do wprowadzania korespondencji przychodzącej do elektronicznego obiegu dokumentów.

Zakupiony sprzęt posłuży na cele EOD.

Data dodania 28.11.2011